سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]
ابا صالح
 رحمت موعود
من شک ندارم می‌رسد آن فرصت موعود.........سرسبز می‌گردد زمین از برکت موعود
من شک ندارم آسمان هم رام خواهد شد............روزی به زیر گام های قدرت موعود
می‌آید آن مردی که می‌گویند می‌بارد..................از آسمان دستهایش رحمت موعود
گفتند می‌آید و روشن می کند یک روز...................چشمانمان را آفتاب قامت موعود
اما دل من این دل مشتاق و شیدایی..............طاقت ندارد بیش از این بر غیبت موعود
در انتظارم تا طلوع صبح آدینه....................ای کاش باشم در رکاب حضرت موعود


  • کلمات کلیدی :
  • سید عبدالله قاضی مرعشی ::: دوشنبه 84/1/29::: ساعت 7:48 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :12043

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<
    1

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ابا صالح

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<